Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2013 12:57 - Моята голяма любов
Автор: ildigar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1143 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Казвам се Илияна.Много дълго чаках и се молих на Бог,да ме срещне с Голямата любов!Тя в никакъв случай не е бащата на моят син.Ще се учудите защо ли?Ще ви разскажа:На 29г родих сина си.Знаете каква неописуема радост е да станеш майка за първи път.Животът е Божи дар!Слава на Бога,родих живо и здраво момченце!Само,че таткото забрави да ни изпише от родилния дом.Да Ви полеят с вряла вода е нищо в сравнение с чувството което изпитвах.Майка ни изписа и се прибрахме в къщи с такси.Беше ми неудобно и приятели да потърся,да не стана за резил.В този миг всичко в мен умря.След време се разделих с този човек.Ако някой ми каже,че кръвта вода не става мога да поспоря..Този така наречен,,баща,,не се интересува какво се случва със детето му.Дадох му четири години аванс като не го съдих за издръжка още тогава.След като нищо не последва реших:Това дете е и на двама ни.Съответно и двамата имаме отговорности.Осъдих го за издръжка.Беше ходене по-мъките защото хванах заварено положение,за издръжката за минало време.Както и да е.Сложиха му запор на заплатата и сега я изплаща лека,полека.Синът ми мечтаеше за мъжко присъствие.Не се намира лесно мъж.Няма ги под-път,и над-път.Хората са го казали:Хубавите работи,стават бавно!Най-накрая го открих.Намерих своята сродна душа!Както винаги Господ ни поставя изпитания.Няма нищо непромисленно.Аз съм от София.Той от Велико Търново.Вече три години следва пътуване по-пътищата.Заради кризата.Не се намира лесно работа.Мога само да Ви уверя,че разстоянието не убива любовта!Напротив.Прави я по-силна!Държим един на друг!Имаме си доверие!Стараем се всеки миг да е изпълнен с емоций.Да ни е приятно заедно!Синът ми откри в този човек своя баща.На него казва татко!С такава любов,че другият за него не съществува.Защото е много трудно,да си човек!Да имаш вродената заложба да обичаш истински!Този човек,винаги говори добро на сина ми за неговият биологичен родител.Затова и заслужи обичтта,доверието и уважението на моето дете.Моите също!Щастливи сме всички заедно!На цялата аудитория желая цялото щастие на земята!Обичайте се и бъдете щастливи! 


Тагове:   щастие,   любов,   голяма,


Гласувай:
7


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ildigar
Категория: Други
Прочетен: 17118
Постинги: 8
Коментари: 3
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930