Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2013 12:16 - Разпятието.Как Бог ни изкупи с цена?
Автор: ildigar Категория: Други   
Прочетен: 803 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 03.05.2013 12:23


Ние всички съгрешихме и заслужаваме Божието наказание.Бог Отец изпрати Своя Единствен Син,за да понесе това наказание заради онези който вярват в него.Исус творецът и Вечен Божий Син който живя безгрешен живот,ни обича толкова много,че умря за нашите грехове поемайки наказанието което заслужавахме.Беше погребан,и възкръсна от мъртвите в третия ден според Библията.Ако наистина повярвате това в сърцето си,и се доверите приемайки Исус като ваш Личен Спасител,правейки изповед с уста заявявайки,че Исус е Господ Вие ще бъдете спасени от наказанието и ще прекарате вечността с Бог в Рая.Аз отдавна съм направила тази изповед.Моят син също.Взели сме и водни кръщения като голями хора,който сами са взели решение,че искат да следват Исус.Той до такава степен ни възлюби,че даде своя единороден син който ни изкупи с цена.С неговата кръв пролята на кръста,която да ни умие от греховете.Аз и моят дом ще служим Господу!Понеже ние хората сме грешни и слаби,лесно се поддаваме на изкушения,и сами не можем да се опазим се оставих в Божийте ръце.Семейството си също.Там сме във сигурни ръце.Винаги усещам присъствието и обичтта на Моя Небесен Баща!Предпазвайки ме в моите пътища.Давайки ми знаци,за който го моля да ми даде мъдрост за да разбера.Той се грижи за нас,и в никакъв случай не желае да ни нарани.Случвало ли ви се е да ви се дават знаци и вие да не им обръщате внимание?Всеки един от нас има избор какво да направи със живота си?По-кой път да поеме?Бог ни предпазва,обаче не е отговорен за нас!Той се опитва да ни предпази,ние сме своенравни и го пренебрегваме.Доверете му се!Приемете го за Свои Спасител!Кажете с устата си:Исус е Господ!Знайте,че само един стон направен чистосърдечно се чува от Бог!Ще усещате с времето неговото присъствие.Четете Библията.Бог заслужава Нашата Любов!Това е нещо което винаги чета и ми помага.Винаги започвам деня си с молитва и го завършвам по-същия начин.Покайваики се и благодареики на Бога!,,НЕ СЕ ОТЧАЙВАЙ;НЕ УНИВАЙ;ТЪРПИ ИЗПИТАНИЯТА;НЕВОЛИТЕ;СКЪРБИТЕ..,БОГ НЕ ДАВА ИЗПИТАНИЯ БЕЗ ЦЕЛ И НЕПРОМИСЛИТЕЛНО,,ИМЕТО НА БОГ Е ЛЮБОВ;АБСОЛЮТНА ЛЮБОВ;ТОЙ НЯМА ДА ТЕ ОСТАВИ САМ В БОРБАТА.ТОЙ Е СИЛА.И ИМЕТО МУ Е СИЛА. 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ildigar
Категория: Други
Прочетен: 17108
Постинги: 8
Коментари: 3
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930